RSS
szukaj
RSS
A A A K
SmodBIP

Budowę sieci wodociągowej w m. Krzynka [ETAP I] oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na ul. Zielnej w m. Barlinek.

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Ogłoszenie nr 564893-N-2019 z dnia 2019-06-25 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o.: „Budowę sieci wodociągowej w m. Krzynka [ETAP I] oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na ul. Zielnej w m. Barlinek.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 32061076500000, ul. ul. Fabryczna 5 , 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 462 100, e-mail t.buczek@pwkplonia.pl, faks 957 462 100.
Adres strony internetowej (URL): www.pwkplonia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne „Płonia” Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwkplonia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z rodziałem XII SIWZ.
Adres:
ul. Fabryczna 5, 74-320 Barlinek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowę sieci wodociągowej w m. Krzynka [ETAP I] oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na ul. Zielnej w m. Barlinek.”
Numer referencyjny: PWK/ZP-PP/09/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.1. Budowie sieci wodociągowej w m. Krzynka z odcinkami do wykonania (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym): 1.1.1. na odcinku WB1 do HPB1 DN:90PE SDR17 PN10 L= 87,5 mb; 1.1.2. na odcinku WB1 do HPB2 DN:90PE SDR17 PN10 L= 103 mb; 1.1.3. na odcinku WC1 do HPC3 DN:125PE SDR17 PN10 L= 257,5 mb, DN:90 PE SDR17 PN10 L= 3 mb; 1.1.4. na odcinku WC1 do HPC1 DN:90PE SDR17 PN10 L= 83,5 mb; 1.1.5. na odcinku WD1 do HPD1 DN:125PE SDR17 PN10 L= 206,5 mb, DN:90PE SDR17 PN10 L=2,0mb; Łącznie Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania tj. budowy sieci wodociągowej w m. Krzynka będzie musiał wykonać:  sieć PE 125 – ok. 464 mb  sieć PE 90 – ok. 279 mb 1.2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Barlinek dz. nr 592/14; 707/1; 707/2; 706; 615/2, obręb 1 Barlinek, gmina Barlinek: i. Wykonać przyłącze wodociągowe dla potrzeb budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Zielnej na działce nr 615/2 obręb 1 Barlinek z rur PE100 SDR17 o średnicy 63 o długości 79 m oraz 2 m z rur o średnicy 40 (zakres do studni wodomierzowej). Przewód wodociągowy PEHD łączyć przez zgrzewanie elektrooporowe. Włączenia do istniejącego wodociągu wykonać za pomocą uniwersalnej obejmy siodłowej 200/50 do nawiercania pod ciśnieniem z funkcją zaworu odcinającego, z wrzecionem i skrzynka uliczną typu „woda”.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał: - co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej z rur PE o długości minimalnej łącznie 500 mb. Zamawiający wymaga, aby niniejsza robota budowlana była wykonana w ramach jednego zamówienia. Niedopuszczalne jest łączenie kilku robót o mniejszym zakresie w celu wykazania spełniania postawionego warunku W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą wypełniony załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ w pkt. 2 – wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: - Kierownikiem Budowy, posiadającym następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: - łącznie co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy przy realizacji robót sanitarnych, bądź inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót sanitarnych, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy przy realizacji co najmniej: • 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej z rur PE o długości minimalnej łącznie 500 mb. Zamawiający wymaga, aby niniejsza robota budowlana była wykonana w ramach jednego zamówienia. Niedopuszczalne jest łączenie kilku robót o mniejszym zakresie w celu wykazania spełniania postawionego warunku; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy sieci, urządzeń i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą wypełniony załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ w pkt. 2 – wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (z podaniem dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia realizowanych prac w układzie dzień – miesiąc - rok) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Forma oferty: 1.1. ofertę należy złożyć zgodnie z Formularzem Ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ, 1.2. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być przedstawiona w ofercie następująco: - cena bez podatku VAT, plus stawka podatku VAT, to jest łączna należność z wartością podatku VAT (cena oferty). Oferta powinna być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na, zewnątrz czego dowód winien znaleźć się w ofercie, 1.3. wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę, 1.4. każda strona kserokopii dokumentów w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego ma być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez jedną z osób upoważnionych do podpisywania oferty lub przez osobę posiadającą umocowanie prawne, 1.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości 1.6. jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu, art. 11 ustawy z dnia 14 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), wówczas informacje te muszą być wyodrębnione w formie osobnego pakietu celem zachowania przez zamawiającego tajemnicy. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony „Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SIWZ przygotowanie w/w pakietu przez wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby, 1.7. wskazanym jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane, 1.8. zaleca się aby oferta była zszyta 1.9. ofertę należy sporządzić w języku polskim

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium przed upływem składania ofert w wysokości: 5.000,00 PLN a. Wadium musi być złożone na cały okres związania ofertą. b. Wadium może być wniesione w formie: i. pieniądza ii. gwarancji bankowych iii. gwarancji ubezpieczeniowych. 2. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrala GBS w Barlinku, ul. Strzelecka 2, 74-320 Barlinek, Nr konta: 77 8355 0009 0015 8017 2000 0001 Tytułem: Wadium - PWK/ZP-PP/09/2019 Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy stosowny dokument dołączyć do koperty wraz z ofertą, jednak jako osobny dokument. 4. Warunki, które winna spełniać gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa przedstawiana na zabezpieczenie wadium: a. Kwota gwarancji i terminy jej obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami specyfikacji przetargowej. b. Gwarancja winna być udzielona nieodwołalnie i bezwarunkowo. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek: i. warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej lub ii. wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej kwoty. c. Jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie Gwarantowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez Wykonawcę. d. Wezwanie powyższe, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego, będzie doręczone w czasie obowiązywania gwarancji listem poleconym pod podany w gwarancji adres. e. Przedstawienie gwarancji nie spełniającej powyższych warunków uznane będzie przez Zamawiającego za nie wniesienie wadium, pod rygorem skutków określonych w pkt. VI.3.6. f. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. przedstawił w swojej ofercie lub wniosku nieprawdziwe informacje, ii. wycofał lub zmodyfikował ofertę po upływie terminu składania ofert, iii. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach, określonych w ofercie lub nie podpisał jej w określonym przez organizatora terminie; iv. nie wniósł w terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; v. spowodował, że zawarcie umowy stało się niemożliwe. g. Zwrot wadium dokonywany jest: i. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, chyba że wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia; ii. Pozostałym Wykonawcom – z chwilą zakończenia postępowania, nie później jednak niż z upływem terminu związania ofertą; iii. Wszystkim Wykonawcom – z chwilą zakończenia postępowania bez wyboru oferty; iv. Na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; v. Na pisemny wniosek Wykonawcy, który został wykluczony, lub którego oferta została odrzucona vi. Wadium wniesione w pieniądzu zwraca się Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wymaga się podania przez Wykonawcę w jego ofercie numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wszystkie zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić pisemnie pod rygorem nieważności wyłącznie za zgodą obu stron, w zakresie SIWZ i złożonej oferty, wyrażoną w formie aneksu lub odrębnej umowy. 4. Nie stanowi zmiany umowy: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-09, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie nr 540128631-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.
Barlinek:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 564893-N-2019
Data: 25/06/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 32061076500000, ul. ul. Fabryczna 5, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 462 100, e-mail t.buczek@pwkplonia.pl, faks 957 462 100.
Adres strony internetowej (url): www.pwkplonia.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.1. Budowie sieci wodociągowej w m. Krzynka z odcinkami do wykonania (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym): 1.1.1. na odcinku WB1 do HPB1 DN:90PE SDR17 PN10 L= 87,5 mb; 1.1.2. na odcinku WB1 do HPB2 DN:90PE SDR17 PN10 L= 103 mb; 1.1.3. na odcinku WC1 do HPC3 DN:125PE SDR17 PN10 L= 257,5 mb, DN:90 PE SDR17 PN10 L= 3 mb; 1.1.4. na odcinku WC1 do HPC1 DN:90PE SDR17 PN10 L= 83,5 mb; 1.1.5. na odcinku WD1 do HPD1 DN:125PE SDR17 PN10 L= 206,5 mb, DN:90PE SDR17 PN10 L=2,0mb; Łącznie Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania tj. budowy sieci wodociągowej w m. Krzynka będzie musiał wykonać:  sieć PE 125 – ok. 464 mb  sieć PE 90 – ok. 279 mb 1.2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Barlinek dz. nr 592/14; 707/1; 707/2; 706; 615/2, obręb 1 Barlinek, gmina Barlinek: i. Wykonać przyłącze wodociągowe dla potrzeb budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Zielnej na działce nr 615/2 obręb 1 Barlinek z rur PE100 SDR17 o średnicy 63 o długości 79 m oraz 2 m z rur o średnicy 40 (zakres do studni wodomierzowej). Przewód wodociągowy PEHD łączyć przez zgrzewanie elektrooporowe. Włączenia do istniejącego wodociągu wykonać za pomocą uniwersalnej obejmy siodłowej 200/50 do nawiercania pod ciśnieniem z funkcją zaworu odcinającego, z wrzecionem i skrzynka uliczną typu „woda”.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.1. Budowie sieci wodociągowej w m. Krzynka z odcinkami do wykonania (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym): 1.1.1. na odcinku WB1 do HPB1 DN:90PE SDR17 PN10 L= 87,5 mb; 1.1.2. na odcinku WB1 do HPB2 DN:90PE SDR17 PN10 L= 103 mb; 1.1.3. na odcinku WC1 do HPC3 DN:125PE SDR17 PN10 L= 257,5 mb, DN:90 PE SDR17 PN10 L= 3 mb; 1.1.4. na odcinku WC1 do HPC1 DN:90PE SDR17 PN10 L= 83,5 mb; 1.1.5. na odcinku WD1 do HPD1 DN:125PE SDR17 PN10 L= 206,5 mb, DN:90PE SDR17 PN10 L=2,0mb; 1.1.6. na odcinku WA1 do HPA1 DN:125PE SDR17 PN10 L= 154 mb, DN:90 PE SDR17 PN10 L= 7,5 1.1.7. na odcinku WA2 do WA6 DN:125PE SDR17 PN10 L= 372mb, Łącznie Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania tj. budowy sieci wodociągowej w m. Krzynka będzie musiał wykonać:  sieć PE 125 – ok. 990 mb  sieć PE 90 – ok. 286,5 mb 1.2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Barlinek dz. nr 592/14; 707/1; 707/2; 706; 615/2, obręb 1 Barlinek, gmina Barlinek: i. Wykonać przyłącze wodociągowe dla potrzeb budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Zielnej na działce nr 615/2 obręb 1 Barlinek z rur PE100 SDR17 o średnicy 63 o długości 79 m oraz 2 m z rur o średnicy 40 (zakres do studni wodomierzowej). Przewód wodociągowy PEHD łączyć przez zgrzewanie elektrooporowe. Włączenia do istniejącego wodociągu wykonać za pomocą uniwersalnej obejmy siodłowej 200/50 do nawiercania pod ciśnieniem z funkcją zaworu odcinającego, z wrzecionem i skrzynka uliczną typu „woda”.

Ogłoszenie nr 540137873-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
[DOTYCZY ZMIANY TERMINU OTWARCIA OFERT]

ZAŁĄCZNIKI:

1. SIWZ [NIE AKTUALNY]

2. Załącznik nr 1 do SIWZ

3. Załącznik nr 2 do SIWZ

4. Załącznik nr 3 do SIWZ

5. Załącznik nr 4 do SIWZ [NIE AKTUALNY]

6. Załącznik nr 5 do SIWZ [NIE AKTUALNY]

7. Załącznik nr 6 do SIWZ [NIE AKTUALNY]

8. Załącznik nr 7 do SIWZ [NIE AKTUALNY]

9. Załacznik nr 8 do SIWZ [NIE AKTUALNY]

Zmiana - 26.06.2019 r.

1. SIWZ - zmiana, 26.06.2019 r. [NIE AKTUALNY]

2. Załącznik nr 5 - zmiana, 26.06.2019 r.

3. Załącznik nr 7 - zmiana, 26.06.2019 r.

Zmiana - 28.06.2019 r.

1. SIWZ - zmiana, 28.06.2019 r. [NIE AKTUALNY]

2. Załącznik nr 4 do SWIZ - zmiana, 28.06.2019 r.

Zmiana - 05.07.2019 r.

SIWZ - zmiana, 05.07.2019 r. 

Zmiana - 11.07.2019 r.

01. Modyfikacja SIWZ z dn. 11.07.2019 r.

02. Załącznik nr 6 do SIWZ - zmiana, 11.07.2019 r.

03. Załącznik nr 8 do SIWZ - zmiana, 11.07.2019 r,

ZAWIADOMIENIE O ROSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA Z DN. 02.08.2019 R.

Opublikował: Tadeusz Buczek
Publikacja dnia: 25.06.2019 13:00
Dokument oglądany razy: 1397
Nie podlega Ustawie