RSS
szukaj
RSS
A A A K
SmodBIP

ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: MOSTKOWO, MOCZKOWO, PŁONNO

Nie podlegający Ustawie, zakończony, unieważniony

Ogłoszenie nr 42660 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Barlinek: ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: MOSTKOWO, MOCZKOWO, PŁONNO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 32061076500000, ul. ul. Fabryczna 5, 74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 462 100, e-mail t.buczek@pwkplonia.pl, faks 957 462 100.
Adres strony internetowej (URL): http://pwkplonia.pl/biuletyn/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Wodociągowo - Kanalizacyjne Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://pwkplonia.pl/biuletyn/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Opisano w pkt. XII SIWZ.
Adres:
ul. Fabryczna 5, 74-320 Barlinek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: MOSTKOWO, MOCZKOWO, PŁONNO
Numer referencyjny: PWK/ZP-PP/01/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.1. Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej PVC o spływie grawitacyjnym oraz tłocznej PE w m. Mostkowo wg poniższej specyfikacji: a) odcinki sieci kanalizacji grawitacyjnej: i. odcinek PVC Dn: 200 od „S13 (włącznie)” do SR1 o dł. ok. 68mb, wraz z odejściem bocznym PVC Dn: 200 od S15 w kierunku S15.1 do granicy z działką 6/2 o dł. ok.3mb zaślepiając końcówkę korkiem zaślepiającym, ii. odcinek PVC Dn: 200 od „S202 (włącznie)” do LPT N (wg projektu zamiennego LPT N zastąpić studnią betonową S22’) o dł. ok. 55,5mb. W studniach S202, S201, S200 wykonać kinety zbiorcze umożliwiające podłączenie do nich kanalizacji z nieruchomości przyległych, oraz wykonać odejścia boczne Dn:160 do granic nieruchomości przyległych zaślepiając końcówki korkiem zaślepiającym – łączna długość ok. 6mb, iii. odcinek PVC Dn:200 od S22 (włącznie) do S22’ (wg projektu zamiennego) o długości ok. 38mb, iv. odcinek PVC Dn:200 od S22 do S26 o dł. ok. 73mb wraz z odejściami bocznymi PVC Dn:160 do granic nieruchomości od S25 do S25.1 i S26 do S26.1 o łącznej długości ok.11mb, zakańczając końcówki odejść bocznych korkiem zaślepiającym, v. odcinek PVC Dn:200 od S22 w kierunku S28 zaślepiając rurociąg kanalizacji ok. 10mb za studnią S27 o łącznej długości odcinków ok. 21mb wraz z odejściem bocznym PVC Dn:160 od S27 do S27.1 o długości ok. 5,5mb zakańczając końcówkę odejścia korkiem zaślepiającym, vi. odcinek PVC Dn:200 od S22 do S17, a następnie od S17 w kierunku S16 + ok. 7mb o łącznej długości odcinków ok. 108mb. b) odcinki sieci kanalizacji tłocznej: i. studnia komory zasuw oznaczona jako punkt węzłowy KZ wraz z jej wyposażeniem i wyprowadzeniem króćca tłocznego w kierunku PG o długości ok. 1mb. poza komorę, w ii. od KZ w kierunku T17 przez KZ2 (włącznie) do SR1 (włącznie). (KZ3 – zgodnie z PB zamiennym została wyłączona z budowy), średnica rurociągu tłocznego Dn:110mm, łącznej długości ok. 419mb, iii. od KZ2 do T44 o średnicy Dn:75mm o długości ok. 73mb, iv. od KZ w kierunku T16 do T1 + 10mb o średnicy Dn:90 i łącznej długości odcinków ok. 314mb Odcinki sieci wskazane do budowy w ramach prowadzonego postępowania ukazano w załączniku nr 6 do SIWZ. Termin wykonania: do 30.06.2017 r. 1.2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Chopina do granicy dz. nr 309 o długości ok. 5 m i średnicy Ø 160 mm PVC. Termin wykonania: do 30.06.2017 r. Sieć wybudować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 1.3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Płonno w drodze dz. nr 68 do granicy dz. nr 62/1 z rur PVC o średnicy Ø 160 mm dł. ok. 5 m zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do pozwolenia na budowę nr 180/2016 z dnia 22.06.2016 r. Termin wykonania: do 30.06.2017 r. Sieć wybudować zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 1.4. Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE Ø 90 mm o długości ok. 25 m w drodze dz. nr 306 do granicy z dz. nr 300/10 zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 31.10.2016 r. Termin wykonania: do dnia 30.06.2017 r. Sieć wybudować zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 1.5. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Ø 200 mm o długości ok. 8 m w drodze dz. nr 306 studni S1’ usytuowanej na dz. nr 300/10 zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 31.10.2016 r. Termin wykonania: do dnia 30.06.2017 r. Sieć wybudować zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45232410-9
Dodatkowe kody CPV:45231300-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2017

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga złożenie następujących dokumentów: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ , 1.2. wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ wycena robót budowlanych 1.3. podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ, 1.4. podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ, 1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.6. oświadczenia Wykonawcy, iż nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.7. dowód wniesienia wadium (na dowodzie wpłacenia wadium należy zamieścić informację jakiego przetargu dotyczy podając jego numer tj. PWK/ZP-PP/01/2017) zgodnie z pkt. VIII niniejszej specyfikacji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium przed upływem składania ofert w wysokości: 3.000,00 PLN a. Wadium musi być złożone na cały okres związania ofertą. b. Wadium może być wniesione w formie: i. pieniądza ii. gwarancji bankowych iii. gwarancji ubezpieczeniowych. 2. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrala GBS w Barlinku, ul. Strzelecka 2, 74-320 Barlinek, Nr konta: 77 8355 0009 0015 8017 2000 0001 Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy stosowny dokument dołączyć do koperty wraz z ofertą, jednak jako osobny dokument. 4. Warunki, które winna spełniać gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa przedstawiana na zabezpieczenie wadium: a. Kwota gwarancji i terminy jej obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami specyfikacji przetargowej. b. Gwarancja winna być udzielona nieodwołalnie i bezwarunkowo. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek: i. warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej lub ii. wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej kwoty. c. Jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie Gwarantowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez Wykonawcę. d. Wezwanie powyższe, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego, będzie doręczone w czasie obowiązywania gwarancji listem poleconym pod podany w gwarancji adres. e. Przedstawienie gwarancji nie spełniającej powyższych warunków uznane będzie przez Zamawiającego za nie wniesienie wadium, pod rygorem skutków określonych w pkt. VI.3.6. f. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. przedstawił w swojej ofercie lub wniosku nieprawdziwe informacje, ii. wycofał lub zmodyfikował ofertę po upływie terminu składania ofert, iii. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach, określonych w ofercie lub nie podpisał jej w określonym przez organizatora terminie; iv. nie wniósł w terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; v. spowodował, że zawarcie umowy stało się niemożliwe. g. Zwrot wadium dokonywany jest: i. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, chyba że wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia; ii. Pozostałym Wykonawcom – z chwilą zakończenia postępowania, nie później jednak niż z upływem terminu związania ofertą; iii. Wszystkim Wykonawcom – z chwilą zakończenia postępowania bez wyboru oferty; iv. Na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; v. Na pisemny wniosek Wykonawcy, który został wykluczony, lub którego oferta została odrzucona vi. Wadium wniesione w pieniądzu zwraca się Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wymaga się podania przez Wykonawcę w jego ofercie numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/03/2017, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Załączniki:

01. SIWZ

02. Załącznik nr 1 do SIWZ

03. Załącznik nr 2 do SIWZ

04. Załącznik nr 2.1 do SIWZ

05. Załącznik nr 3 do SIWZ

06. Załącznik nr 4 do SIWZ

07. Załącznik nr 5 do SIWZ

08. Załącznik nr 6 do SIWZ

09. Załącznik nr 7 do SIWZ

10. Załącznik nr 8 do SIWZ

11. Załącznik nr 9 do SIWZ

Pytania i Odpowiedzi:

01. Pytania i Odpowiedzi - 20.03.2017 r.

Zmiany SIWZ:

01. SIWZ - zmiana 20.03.2017 r.

02. Załącznik nr 5 do SIWZ - zmiana 20.03.2017 r.

Opublikował: Tadeusz Buczek
Publikacja dnia: 14.03.2017 09:58
Dokument oglądany razy: 1646
Nie podlega Ustawie